Thursday, July 08, 2010

Semesterpappa

Förutom brist på vuxentid, en försmäktande hetta och begränsad budget är det väldigt roligt att vara hemma med två-och-ett-halvt-åringen. Vi passar på att åka buss gratis, även om han inte åker så mycket vagn. Det är tydligen sällsynt, för när jag går med grabben bredvid mig, skjutandes en tom vagn, ser jag ofta barn som måste vara 4-5 år som åker vagn.

Här följer lite bilder på våra aktiviteter här på semestern:

Photobucket
Plaska och bada vid Pettersboda


Photobucket
Leka vid lekplatserna


Photobucket
Hjälpa pappa att handla


Photobucket
Spexa med Farmor och Lennart

Killen har blivit väldigt skärpt nu, man märker förändingar nästan dagligen. När jag pratade med Isabella på telefon hämomdagen så sa han "hej Henke". Han kommer snart ha mer koll än vad jag har på sådant där.

1 Comments:

Anonymous Isabella said...

Så jävla skön unge!! Isabella<3Samuel likamedjävlajättesant!!

8:50 PM  

Post a Comment

<< Home